VW ID.4 GTX е с мощност 299 к.с., 460 Nm въртящ момент и батерия 77 kWh. Разполага с трифазно бордово зарядно, което позволява зареждане до 11 kW от AC станция и 125 kW на бързозарядна DC. От 0 до 100 км/ч изминава за 6,2 сек. Забележителни показатели, предвид факта, че колата тежи над 2,2 тона. Потеглянето от място и изпреварванията нямат почти никаква конкуренция в практичния клас. Няма маневри или ситуации, които да са непосилни за мотора.
Колата е много икономична и разстоянието от София до Пловдив със 120 км/ч по магистралата на круиз контрол бе изминато с 29% от заряда на батерията при средна консумация от 17,1 кВтч/100.
От Карлово до София пък по подбалканския път, комбиниран с каране в града или общо 211 км, бяха изразходвани 60%. През лятото на 2023-та възстановяването от 19 до 80% коства 39 лв. на публична станция. Същото зареждане в домашни условия на нощна тарифа би коствало 7 лв. Съответно комбинираният разход с нормална скорост е около 19 лв на 100 км. навън или 3 лв на 100 км у дома.
В реални условия със заряд от 80% на батерията колата може да измине между 350 и 400 км с комбинирано каране при температури от над 25 градуса навън.
Настъпиха времената да застанем удобно Зад волана на VW ID.4 GTX POV и да бъдем все повече в общността на откривателите – за да го постигнем – харесайте това видео, абонирайте се за канала ни zadvolana в YouTube и ни последвайте във Фейсбук и Инстаграм. Да започваме.
Запознайте се в детайли с новия VW ID.4 GTX ТУК (ГАЛЕРИЯ) ТУК!
Абонирайте се за канала ни в YouTube и ни последвайте (VW ID.4 GTX POV):