Да застанем от позицията Зад волана на VOLVO XC60 POV през деня и да анализираме пътното поведение. По отношение на шофирането Volvo XC60 изключително добре знае какво иска да бъде и къде да се позиционира. Всичко свързано с окачването и пътното поведение е насочено към комфорта и насладата от дългите пътувания. В първия епизод на първи сезон, изпробвахме версията с 407 к.с. и тогава изтъкнахме, че практичен избор би бил 2-литров дизелов двигател с отношение към продължителния и приятен престой на пътя.
А сега, връщайки се към шофирането – спокойно можем да отбележим, че се запазва това усещане сякаш искаш да прекараш по-дълго време в колата. Това чувство се подсилва от въздушното окачване. XC60 в стандартния си комфортен режим обира всяка една неравност и всяко едно несъвършенство. Усещането за грамаден автомобил, който сякаш плува по асфалта, е целен ефект от производителя и е постигнат.
Динамичността му обаче се променя, ако се постави в спортен режим, тъй като слиза по-ниско. Ходът на въздушното окачване е много голям и различните режими, които се използват, имат чувствително влияние върху позицията на пътя и поведението. В този ред на мисли, когато бъде селектиран офроуд режим, просветът става много голям и позволява каране извън асфалт. Стандартният комфортен режим е изключително пригоден за градски условия, за да обира дупки, пукнати, полегнали полицаи и паважни настилки. Не се препоръчва при каране извън града със скорости от над 80 км/ч, защото колата клони много по завоите. В такива условия се препоръчва “твърдия” режим на окачването, при който се намалява пътния просвет и стабилността е много по-добра. Комфортът от движението не се губи по никакъв начин, просто шасито стои по-равно по завоите и така не се натоварват шофьора и неговите пътници.
Колата по никакъв начин не може да се определи като спортно SUV, но Volvo никога не са претендирали за такова. XC60 е ориентиран към тази част от купувачите, за които комфортът в дългите пътувания е на първо място. Това не значи, че не е компетентен в ръцете на шофьор със спортен характер, но както заключихме и в първия епизод – този автомобил преследва приключенията и спокойната наслада от пътя. За това изключително спомагат пътните асистенти, които не е изненада, когато кажем за Volvo, че са най-добрите и са в отделен клас. Асистентът за задържане в лента и адаптивният круиз контрол са в собствена лига. Разпознават маркировка дори когато такава липсва от дясно, както и такава която е компрометирана. Всички движения вдъхват страхотна увереност. Volvo винаги са се гордяли с иновациите си по отношение на безопасността и XC60 е отличен пример за това.
Настъпиха времената да застанем удобно Зад волана на VOLVO XC60 POV през деня и да бъдем все повече в общността на откривателите. За да го постигнем: харесайте това видео, абонирайте се за канала ни zadvolana в YouTube и ни последвайте във Фейсбук и Инстаграм!
Запознайте се в детайли с новото VOLVO XC60 ТУК (ГАЛЕРИЯ) ТУК!
Абонирайте се за канала ни в YouTube и ни последвайте: